.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشائي: نصب بنر بنده در خيابان معنا ندارد

اسفنديار رحيم مشائي در حاشيه مراسم روز پرستار گفت: نصب بنر بنده در خيابان اصلاً معنا ندارد و كاري غيرضروري بوده اما انتشار آن در صدا و سيما هم جاي سوأل دارد.

به گزارش فارس، اسفنديار رحيم مشائي، رئيس دفتر رئيس جمهوري عصر دیروز (جمعه) در حاشيه مراسم روز پرستار كه در تالار وزارت كشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: من هيچ اطلاعي از نصب بنر بنده در خيابان نداشتم و مانند شما خبرنگاران از طريق تلويزيون فهميدم البته بنرها نبوده و فقط يك بنر بوده است.

وي ادامه داد: نصب بنر بنده در خيابان اصلاً معنا ندارد و يك كار غيرلازم و غيرضروري است. معني اين حرف اين است كه نبايد بنر بنده را در خيابان مي‌زدند اما به هر حال ما از محبت تلويزيون هميشه بهره‌مند بوده‌ايم.

مشائي گفت: خيلي‌ها از من مي‌پرسند كه چرا تلويزيون اين‎قدر روي شما حساس است، البته من خودم همه اين برنامه‌ها را نمي‎بينم و به من مي‌گويند.

وي تأكيد كرد: نصب بنر لازم نيست، بنر بنده كه اصلاً لازم نيست، اگر بنر «رهبري» يا رئيس جمهوري را در خيابان بزنند خيلي هم كار خوبي است اما براي من هيچ لزومي ندارد و كار درستي هم نيست.

رئيس دفتر رئيس جمهوري اضافه كرد: البته من هم از مسئولان تلويزيون مي‌پرسم، كه آيا در تمام اين سال‌ها كه فقط يك بار از مشائي بنر زده شده است بايد در تلويزيون مطرح شود، اين علامت سؤال و تعجب است البته تلويزيون رفته روي خط انتخاباتي و برخي مسئولان آن گرايش سياسي خودشان را دنبال مي‌كنند و با دولت نيستند، حالا يك بنر از بنده پيدا كرده‌اند، البته من بدم نمي‌آيد، اينكه مردم تصوير مرا در تلويزيون مي‌بينند، براي من موجب افتخار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.